Hopp til hovedmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden

Kommunal bustad

  • Generelt om tjenesten

    Tenesteomtale

    Nokre vil ha problem med å komme seg inn på bustadmarknaden eller å bli buande i den bustaden dei har. Kommunen har eit ansvar for å hjelpe til at alle har ein god og trygg stad å bu og skal verke med til å skaffe bustader til dei som ikkje greier det på eiga hand.

    Målgruppe

    Vanskelegstilte

    Kriterium/vilkår

    Kommunen vil vurdere kva slags type hjelp den enkelte har behov for, og kva alternativ som finst.

    Brosjyrer, dokumenter, kart og lignende

    aaa
  • Lover og forskrifter

    Sjå kommunale retningsliner. Sjå òg sosialtenestelova § 15 Boliger til vanskeligstilte.

    Lover

    Forvaltningsloven
    Sosialtjenesteloven

    ___
  • Skjema
  • Saksbehandling

    Saksbehandlingstid

    Kommunen skal behandle saka så snart som mogleg. Dersom saka ikkje kan bli avgjort innan éin månad, skal du ha skriftleg melding om årsaka til det. Du skal samstundes få opplyst om når ein meiner at det vil bli gjort vedtak i saka.

    Klagemulighet

    Er du misnøgd med vedtaket, kan du klage til kommunen innan ein frist på tre veker frå du tok imot det. Forklar kva du er misnøgd med og kvifor du meiner vedtaket bør endrast. Treng du rettleiing, kan du vende deg til kommunen. Lèt kommunen avgjerda stå, blir saka send vidare til klagenemnda i kommunen, som avgjer om om klagen skal bli teken til følgje

  • Kontaktinformasjon

    Kontaktavdeling

    Avdeling:NAV Midt-Agder
    Telefon:55 55 33 33
    Postadresse:Hunsøya, 4700 Vennesla
    Besøksadresse:Hunsøya næringspark, 4700 Vennesla
  • Andre opplysningar
    Oppdatert:
    2020-01-20 12:58
    Gyldig til
    2020-11-30